Než zavoláte do našeho call centra, zkuste svou odpověď najít zde.

Objednávky

  • Jak zjistím stav své objednávky?
    • Po zalogování v sekci objednávky naleznete zprávu od obchodníka. Pokud je u zboží věta: „Termín dodání zatím není potvrzen. Až bude skladem nebo bude známa dostupnost, budeme Vás informovat“, znamená to, že termín je skutečně nepotvrzený a dodání může být v týdnech. V ostatních případech je uveden datum dodání. 
  • Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?
    • Ano. Při objednání zboží přes e-shop (před odesláním košíku) vyberete způsob převzetí zboží: hotově – osobní odběr. Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu dvou dnů a nevystavujete se tak riziku, že produkt, o který máte zájem bude vyprodaný.  
  • Pokud mám zboží rezervováno do určitého dne, je rezervace platná včetně tohoto data?
    • Ano, rezervaci je platná včetně uvedeného datumu.
  • Kdy mohu objednané zboží očekávat?
    • Běžná doba expedice v ČR je 24 hodin. O vyřízení objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. Stav zakázky lze průběžně sledovat po přihlášení na www.modelmania.cz v sekci objednávky. Nebude-li objednávka odeslána, případně bude-li nějaké zboží chybět bez informace o dostupnosti, prosím informujte nás pomocí kontaktního formuláře

Platby

  • Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na váš učet?
    • Platby jsou kontrolovány on-line a automaticky po připsání peněz na účet jsou ihned k vidění opět na webu v dané objednávce.
  • Proč je na mém dokladu zaplacená záloha 0,- Kč?
    • Protože platba byla spárována (zpracována systémem) až po vytištění dokladu. Pokud potřebujete doklad se zaplacenou zálohou, napište si prosím na adresu ucetni@modelmania.cz
  • Proč se mi na internetu zobrazuje, že Vám dlužím peníze (že mám kredit v mínusu), když jsem měl zboží na dobírku?
    • Protože platby od přepravce jsou připisovány jednou za cca 3 týdny a po tu dobu je doklad veden jako nezaplacený. Pokud tuto informaci uvidíte po několika týdnech, zavolejte.

Zboží

  • Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit?
    • Ano, za určitých podmínek je možné zboží vrátit. Máte ze zákona možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů při uzavření kupní smlouvy komunikačními prostředky na dálku (tj. i po internetu). Doporučený postup jak takové zboží vracet najdete zde. Jeho dodržení urychlí celý proces. Vrátit zboží je možné i v případě, že jste si zboží vyzvedli osobně na prodejně. Podrobné podmínky tohoto odstoupení určuje obchodník individuálně dle konkrétního druhu zboží, jeho případného opotřebení apod. Nejdříve se však s výrobkem dostavte na naše servisní oddělení, tak abychom mohli překontrolovat jeho kompletnost a celkový stav. Otevírací dobu servisního oddělení  naleznete zde. V případě, že se rozhodnete pro další nákup, částka za vrácené zboží je započtena proti novému nákupu. V opačném případě sdělte obchodníkovi své číslo účtu, kam Vám máme dobropisovanou částku zaslat. 
  • Zboží není skladem. Kdy bude dostupné?
    • Snažíme se udržovat informace o dostupnosti veškerého zboží aktuální. V případě, že je v poli dostupnost Dostupnost na dotaz nebo .Produkt je dočasně nedostupný , objeví se hned vedle této dostupnosti otazníček, kterým lze odeslat mail přímo na konkrétního člověka, který má daný produkt na starosti. Takto zjistíte reálnou dostupnost nejrychleji. 
  • Řeknete mi barvu, revizi nebo součásti balení produktu?
    • Ne, bohužel tyto údaje nerozlišujeme. Vzhledem k dodávkám od různých dodavatelů se obsah balení může lišit. 
  • Co znamená zboží na cestě a kdy přijde?
    • Znamená to, že zboží již máme objednané u dodavatele a často je znám i termín dodání na sklad. Pokud máte již zboží objednáno, přibližné datum dodání se zobrazuje v sekci objednávky.  
  • Proč je určité zboží označeno jako bazar?
    • Výprodejové zboží je z převážné většiny tvořeno produkty jejichž balení (příslušenství) není kompletní. Ve výjimečných případech se jedná o zboží, které bylo vráceno zákazníkem z důvodu nekompatibility. 
  • Co obsahuje zboží prodávané jako bazar?
    • Nejčastěji se jedná o doprodej již neaktuálních komodit, případně se jedná o servisované, avšak plně funkční zboží, které nabízíme touto cestou za velice výhodné ceny. Součástí servisovaného (použitého) zboží již nemusí být vždy veškeré příslušenství. Stav zboží uvádíme individuálně ke každé položce. Na zboží je poskytována záruka, jejíž doba je uvedena individuálně u každé položky. Pokud chcete zjistit obsah balení u konkrétního výrobku, kontaktuje nás na podpora@modelmania.cz
  • Záruční list na zboží není potvrzený. Co mám dělat?
    • Protože Vám faktura slouží zároveň jako záruční list, není potvrzení záručního listu zapotřebí. A pokud by jej od Vás v krajním případě autorizovaný servis vyžadoval, stačí originální nepotvrzený záruční list doručit s číslem nákupního dokladu na naše reklamační oddělení, kde jej technici vyplní a odešlou zpět na Vaši adresu
  • U zboží nebyl český manuál. Jak je to možné?
    • Zákon ukládá prodejcům dodávat české manuály u všech produktů – toto se však nevztahuje na produkty, jenž nejsou tzv. "samostatně  činné". Český návod tedy není možné získat např. k pevnému disku či základní desce. U produktů jako jsou stolní DVD přehrávače, tiskárny či fotoaparáty je samozřejmě takovýto návod součástí balení. V případě, že náhodou manuál součástí balení nebyl, kontaktujte prosím reklamační oddělení na technickou podporu na adrese reklamace@modelmania.cz, návod Vám bude poslán obratem. 

Různé

  • Nechci zasílat akční nabídky. Jak to mám provést?
    • Ve Vaší registraci (záložka "osobní data") je možnost odškrtnout políčko "novinky" a potvrdit odesláním. Můžete si tak určovat zasílání novinek sami. Pokud se Vám toto nepodařilo, kontaktujte nas na registrace@modelmania.cz.  
  • Je možné žádat opravu účetního dokladu?
    • Ve výjimečných případech ano. Je možné opravit špatně vyplněné IČ, DIČ, jméno či adresu. Není bohužel možné žádat změnu z jedné firmy na druhou, případně z firmy na fyzickou osobu a opačně. Přijďtě buď osobně na prodejnu spolu s původním dokladem, nebo zašlete tento doklad poštou spolu s informacemi, co potřebujete opravit + ofrankovanou obálkou se zpáteční adresou. Případně odešlete svou žádost na registrace@modelmania.cz  

Reklamace

  • Lze reklamaci vyřešit přednostně?
    • U reklamací, kde to je možné, je produkt vyměněn okamžitě. Pokud toto možné není, jedná se o produkt, jenž je opravován a toto nelze nijak uspíšit.  Reklamace může být přednostně vyřízena, avšak jedná se o nadstandardní službu a je tedy zpoplatněna. Výše tohoto expresního příplatku je 1000,-Kč.
  • Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám na reklamační oddělení?
  • Lze se informovat na stav reklamace?
    • Doporučujeme využít možnosti sledovat reklamaci na našich internetových stránkách (funguje po přihlášení pomocí Vašeho uživatelského jména a hesla)  
  • Zasílal jsem reklamaci poštou. Můžete mi potvrdit přijetí zásilky?
    • Pokud jste předem zadali žádost o RMA a s tímto číslem jste reklamaci i odeslali k nám, dojde Vám během cca 3 dnů po převzetí potvrzující email. Pokud ale hledáte zásilku která se někde potuluje, je z praktického hlediska rychlejší a výhodnější informovat se o tomto u společnosti jež Vaší zásilku přepravovala.  
  • Je možné nechat si zaslat vyřízenou reklamaci poštou, přestože byla do reklamace předána osobně?
    • Reklamaci lze zaslat poštou, jestliže o tuto službu zákazník projeví zájem již při předání zboží do reklamace. Pozdějším žádostem z technického důvodu nelze vyhovět.  

Výrobci

Návštěvy

Reklama

Možnosti plateb